Review: Modern Warfare 2 Resurgence map packOndanks dat het Stimulus map pack een welkome aanvulling op Modern Warfare 2 was, ben ik blij met de release van het Resurgence pakket. In dit pakket zitten 3 nieuw ontwikkelde levels: Trailer Park, Carnival en Fuel, en 2 levels uit Call of Duty 4: Strike en Vacant. De prijs van het Resurgence pakket is hetzelfde als die van Stimulus, 1200 Microsoft punten, omgerekend zo’n 15 a 17 euro. Nadat ik de 1200 punten gekocht had, het pakket gedownload had en de update geïnstalleerd had kon ik beginnen met spelen. Ik had geluk dat het pakket al was toegevoegd aan Team Deathmatch, en ik niet zoals vaak de eerste dag(en) het geval is, enkel het Resurgence pakket kon spelen waarbij ik wel steeds de Resurgence maps speelde, maar steeds van speel stijl wisselde, zoals “Capture the flag” en “Demolition”. Toen de eerste Team Deathmatch map geladen werd, was dat helaas “Invasion”, wat geen vervelende map is, maar ik zat daar niet op zat te wachten. Nu moet ik hier wel zeggen dat het percentage van Resurgence maps zeer goed is ten opzichte van de originele Modern Warfare 2 maps, waar ik blij mee was. Ik gok dat zo’n 30 a 40% van de potjes gespeeld worden in een Resurgence map. Na een snelle quit vond ik bij een nieuwe match, het Resurgence level Carnival. Carnival: Het volgende Resurgence level dat ik tegen kwam was Fuel: Mocht je wat meer houden van close action en vechten rondom/tussen gebouwen, dan zit je bij Fuel ook goed. Er zijn verschillende hallen, huizen, kantoren en gebouwtjes met brede zandwegen en kleine paden paden waar je van veel actie kan genieten, aangezien iedereen toch een beetje die kant op trekt. Ondanks de grootte had ik de map toch snel door, en ben ik steeds weer tevreden als ik zie dat de volgende map Fuel is. Het derde nieuwe level in het Resurgence pakket is Trailer park: Sommige Modern Warfare 2 maps hebben altijd bepaalde looproutes, waar je spelers gewoon kan opwachten, dat heeft Trailer Park veel minder. Je kan echt alle kanten op, en als er geen pad is om een muur af te snijden, kan je wel door een raampje van een woonwagen de speler die je net miste via de andere kant, van achter neersteken. Ondanks de drukke map met veel dezelfde objecten en wegen, is deze map snel te begrijpen en kan je je al snel volledig richten op het winnen in plaats van de weg vinden. Het enige nadeel van Trailer Park is dat winnen (of verliezen) iedere keer weer sneller komt dan je eigenlijk wilt. Dan zijn er nog twee maps toegevoegd uit Call of Duty 4, en wel Vacant en Strike. Het zijn redelijk oude maps, dus zijn ze wat opgeleukt met betere graphics, lichtinval en planten etc. Vacant heeft me nooit kunnen boeien, terwijl vrienden deze map graag speelde, dus misschien ligt het wel aan mij. In ieder geval baal ik er van dat dit level toegevoegd is. De actie gaat te snel, om iedere hoek wacht de dood. Je moet bijna tijgerend, langzaam de hoek omdraaien om te kijken of het wel veilig is, maar tegen de tijd dat je dat voor elkaar hebt, heeft iemand je al in je rug geschoten. Het idee is leuk, een kantoren complex met veel hoeken en gangen en weinig schuil mogelijkheden, maar voor mij is het net teveel van het goede. Strike daarentegen spreekt mij wel weer aan, ik heb die map in COD 4 nooit veel gespeeld, maar dat gaat nu veranderen in Modern Warfare 2. Het is een deel van een stad, met veel grote straten, pleinen gebouwen. Niet te veel van alles, maar precies genoeg om het een leuke afwisselende map te vinden waar je ondanks de ruime opzet, elkaar iedere keer weer snel vindt. Eindoordeel: |
Geef een reactie: |